گرچه صنعت خودروسازی ایران طی چند دهه گذشته همواره مورد حمایت دولتمردان و حتی عموم مردم کشور قرار گرفته ، اما با این حال باید بپذیریم که میزان این حمایت‌ها تناسب چندانی با ضریب رشد صنعت خودروسازی در کشور نداشته است

مطلبی در یکی از روزنامه‌های کشور درباره پیش‌فروش خودروهای سایپا منتشر شده که بر اساس فرضیات غلط پایه‌ریزی شده و به نتایج عجیبی رسیده، اشتباهی که سر از توئیتر دویچه‌وله آلمان درآورده است.

به‌دنبال سخنان علیزاده در شبکه «من و تو» در دفاع از عملکرد جمهوری اسلامی، تعدادی از خبرنگاران اصلاح‌طلب واکنش‌های تندی نشان دادند.

هومن زال پور گفت: در جنگ جهانی دوم به غیر از اینکه قوای ما در مقابل دشمن ضعیف بود اما دستور قاطع و مقتدرانه‌ای هم از سوی شخص اول مملکت صادر نشد. رضاشاه در مقابله با اشغال ایران مردد بود و عزم و قاطعیتی در برخورد با بیگانگان وجود نداشت.

مروری بر عملکرد یک سال اخیر شهرداری و شورای شهر نشان می‌دهد که اصلاح‌طلبان در تقابل با تعظیم شعائر دینی عزم جدی دارند.

با طراحی و معماری مسجد اعظم قم و آرامگاه فردوسی، مرمت عمارت محروقه مجلس شورای ملی و طراحی 843 مسجد، مشهورترین چهره معاصر عالم معماری ایران است اما شاید کمتر کسی بداند راز این نام بلند، در ارادت و ادب مرحوم استاد «حسین لرزاده» نسبت به خاندان اهل بیت (ع) نهفته است.

یک فعال اصلاح طلب گفت: مردم بازیچه ما نیستند که بگوییم به فردی رای بدهید و بعد بگوییم دیگر با آن فرد کاری نداریم.

پنجشنبه پیکر 135 شهید تازه تفحص شده در تهران تشییع شد که از این تعداد، هویت 17 شهید شناسایی شده است. تشییع باعزت پیکر این شهدا همزمان با دهه اول محرم با حاشیه‌ها و اتفاقات جالبی همراه بود که در این گزارش به آن پرداخته‌ایم.

صفحه نخست روزنامه‌های امروز را در زیر ببینید.

بسیاری از رسانه‌های ضدانقلاب و بیگانه تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین را زیرسوال ببرند، آن‌ها در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

عرض کردم: آقا(ع) کمک کنید خودم بتوانم برای مجالس شعر بگویم و مجبور نشوم درِ خانه دیگران بروم. شما به من عطا کنید تا من هم بدون چشمداشت به دیگران بدهم. با عنایت آقا موسی بن جعفر(ع) چشمه ذوقم جوشیدن گرفت و حالا 50 سال است من و بسیاری از مداحان از آن سیراب می‌شویم...

محمد معتمدی خواننده موسیقی ایران درحالی مدعی شده است که از سوی پلیس ممنوع‌الکار شده است که هم دفتر موسیقی وزارت ارشاد و هم پلیس اماکن این موضوع را رد می‌کنند.

چراغ‌ها را بیاورید؛ آن چلچراغ‌ها –پیچیده در لوای پرتبرک این نازنین وطن- که می‌روند بر دست‌ها و دوش‌ها، محمل آن مشعشع چهره‌های تابنده بر قلب‌ها و هوش‌ها. تا چشم‌های کم‌سو ببینند قهرمانان این مردم را.

انگارکه فیلم نامه «حوض نقاشی» برایمان جان گرفته باشد.وقتی نرگس و مصطفی را درخانه شان ملاقات می‌کنیم. زوج توان یابی که دردنیای واقعی بازی می‌کنند زندگی‌شان را ؛ نه پرده سینما. آن‌ها مدال آوران ورزش کم توانان ذهنی هستند. زوجی قهرمان درحوض نقاشی زندگی خویش.روایت زندگی آنها خواندنی است.

مخالفان انقلاب اسلامی، هر از گاهی با هجمه‌ به ارزش‌های دینی اطلاعات ناقص خود را جهت پروژه‌های بعدی تکمیل نمایند؛ همچنین با پرداخت چندباره به برخی موضوعات با هدف حساسیت‌زدایی از آنها، سعی در عادی‌سازی توهین به ارزش‌ها دارند.

کاربران فضای مجازی به نوع پوشش رسانه‌ای خبرگزاری ایسنا درباره عراق واکنش نشان دادند.

برخی از فعالان شناخته شده فضای مجازی حتی فعالان رسانه‌ای بعضا مطالبی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کنند که کذب بودن آن از پیش مشخص بوده است.

امروز که نائب امام زمان(عج) مقابله استکبار با جریان انقلاب را مبارزه اقتصادی معرفی کرده‌اند، هیئات چه نقشی دراین مبارزه می‌توانند ایفا کنند؟

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با تکذیب کشته شدن دختربچه افتاده شده در چاه گفت: کودک جراحاتی از ناحیه سر داشت که در بیمارستان مداوا شده و اکنون بدون هیچ مشکلی مرخص شده و در خانه است.

اگر تشکیل کمیته و کمیسیون و... یک گام تلقی می‌شود، چرا با این همه گام‌هایی که در قالب کمیته و کمیسیون و... برداشته شده، هنوز در موضوع کاهش فساد درجا می‌زنیم؟!

انسان بر اساس ادراکش عمل می‌کند، نه بر اساس واقعیت. و رسانه می‌تواند بین واقعیت و انسان، فاصله انداخته و عملاً آگاهی او را از واقعیت دستخوش تغییر کند.

زهرا نژادبهرام، عضو شورای شهر تهران، می‌گوید: رسیدگی به زنان آسیب دیده، سرپرست خانوار، کودکان کار و آسیب‌های اجتماعی هیچ کدام جزء اولویت‌های شهرداری نیست و این موضوع به هیچ وجه جزء وظایف شهرداری محسوب نمی‌شود.

با شروع ماه محرم، دغدغه‌های خانواده‌های مذهبی انتقال مفاهیم عاشورایی به‌طور مناسب به کودکانشان است. دغدغه‌ای که محمد سرشار، مدیر شبکه‌های پویا و نهال راه‌کارهایی برای حل آن ارائه داده است.

حال و هوای اینجا با حال و هوای بقیه صحن‌های حرم متفاوت است. اینجا مشهد است در شمال شرقی ایران؛ اما چشم‌هایت را که ببندی و فقط به صداها گوش دهی، دلت می‌رود وسط بین‌الحرمین در قلب عراق. با همان صداها، با همان لحن و لهجه عراقی. اینجا صحن «غدیر» حرم امام رضا علیه‌السلام است.

این روزها درباره ارزش اسمی پول ملی با سایر ارزها زیاد شنیده‌ایم. اما به راستی قدرت خرید مردم مهم‌تر است یا ارزش اسمی پول در مقابل ارزهای دیگر؟

محمد علیخانی رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر در خصوص ناکارآمدی مدیران در پیشرفت مترو اذعان می‌کند که مدیران ناآشنا هستند و فقط می‌گویند پول بدهید.

بسته خبری «از شایعه تا واقعیت» این هفته با حاشیه‌هایی همچون بریدن گوش یک نوجوان افغانستانی و تیراندازی در نهاد ریاست جمهوری منتشر شد.

فائزه هاشمی در پاسخ به مجری می‌گوید: «متن برجام را نخوانده‌ام و فقط از روزنامه‌ها و رسانه‌ها این موضوع را دنبال می‌کردم و ایراد خاصی به برجام پیدا نکردم.»

فاطمه راکعی، مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران، در واکنش به اعتراضات به بنر توهین‌آمیز شهرداری، به دفاع از آن پرداخت.

صبح امروز عکسی توهین‌آمیز نسبت به زنان از حاشیه نمایشگاه زنان و تولید ملی که توسط شهرداری تهران برگزار می‌شود منتشر شد که با واکنش کاربران فضای مجازی روبرو شد.

آخرین اخبار دیگر رسانه ها