خیلی‌ها فکر می‌کنند فقط با حساب‌های بانکی پروپیمان می‌شود حامی محرومان شد. تصورشان این است که کارخیرفقط با خرج پول پیش می‌رود، اما «حامد حمایت کار» و دوستانش با راه اندازی یک سایت جمع و جور، متر و معیار این ماجرا را در ذهن مان جابه جا کردند.


بعد از اتمام سریال پرطرفدار «پدر»، ریحانه پارسا بازیگر نقش لیلا و نقش اول زن سریال، عکس‌های نامتعارفی از خود روی صفحه اینستاگرامش قرار داد.

یک خریدار در یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای، به فروشنده اعتراض می‌کند: «قیمت پوشک تولید خرداد۹۷، روی بسته‌اش ۴۱هزار تومان درج شده، اما در فروشگاه ۶۵۵۰۰ تومان فروخته می‌شود! قیمت بدون‌تخفیف را البته ۷۷هزار تومان ثبت کرده‌اند.»

درحالی برخی علت حضور نیافتن حریف فلسطینی سجاد گنج‌زاده در مسابقات جاکارتا را به مسائل غیرورزشی گره زدند که خود «رزاق طنطاش» از این موضوع ابراز ناراحتی کرد و تصاویری از سلفی‌هایش با قهرمانان کاراته ایران در رقابت‌های گذشته را در اختیار ما قرار داد.

نباید اشتباه کرد؛ برخی تصور کردند تذکر رهبری به جهت ولخرجی های اشرافی بانکهاست و مثلن باید از تجمل گرائی پرهیز شود. اما اصل انتقاد به بنگاه داری بانک هاست.اینجا یک سوال وجود دارد. مگر اثر بنگاه داری بانکی چیست؟ چیزی بیشتر از یک تخلف؟ چرا رهبری در این سطح تذکر دادند؟

این جهان را به چشم ندیده است! نابیناست؛ رنگ‌ها و نقش ها را با چشم ادراک می‌بیند. مشاهده آثار «هاتف شرار» برای بسیاری یک تجربه شگفت‌انگیز است؛ همان‌طور که نقاشی از طبیعتی که هرگز به چشم ندیده برای خودش تجربه‌ای شگرف است.

مرحوم زواره‌ای می‌گوید: یک شب بچه‌های حفاظت اطلاعات در جلوی ستاد نیروی هوایی، کشمیری را با یک کیف سامسونت گرفته بودند که محتوی اسناد فوق‌سری سیا بود. فرمانده نیروی هوایی او را بازداشت می‌کند اما وی اذعان می‌دارد که حزب این اسناد را خواسته است.

پس از جلسه سوال از رییس‌جمهور در مجلس، ابهاماتی مطرح شد و با نظر رئیس مجلس، باتوجه به عدم ذکر موضوع نقض قانون و استنکاف از قانون در طرح سؤال، موضوع فوق دیگر قابلیت ارجاع به قوهٔ قضائیه را نداشت.

روزنامه سازندگی، ارگان رسمی حزب کارگزاران سازندگی با تیتربزرگ‌ «خون تازه در رگ اصلاحات» مدعی شدترکیب جدید شورای‌عالی سیاست‌گزاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان با حضور 4تن از شخصیت‌های صاحب‌نام این جریان، دوشنبه آغاز به کار می‌کند.

هورالعظیم تالابی سراسر پوشیده با نی و وسعتی بیش از ۴۵۰ هزار هکتار که ۱۲۰ هزار هکتار آن در خاک خوزستان است، اما این روزها به دلایل آتش‌سوزی حال خوشی ندارد.

در پی درگیری چند شب پیش در حرم رضوی، برخی مدعی شدند که مردم و خادمان مشهدی به زائران عراقی حمله کردند، اما واقعیت چیست؟

تحقیقات و پژوهش‌های جامعه‌ شناسان نشان می‌دهد غرب در قبال رابطه جنسی چندسالی‌ست به رویکرد تازه‌ای رسیده که نشان از بازگشت به عفاف در آن است.

بعد از پایان مراسم، وقتی امام خواست سوار بلیزر شود، دید یکی از این آقایان ، نمی دانم یزدی یا صباغیان ، داخل ماشین نشسته است. امام خطاب به او فرمود: «بفرمایید پایین.»

نژادپرستی واژه آشنا در تاریخ آمریکاست و هنوز هم بخش جدانشدنی از فرهنگ این کشور است. اما اینکه چه شخصی در راس حکومت قرار بگیرد، در شدت و ضعف این فرهنگ تاثیرگذار است.

بسیاری از کسبه بازار بزرگ تهران در پاسخ به پرسش «چه خبر از بازار؟» می‌گویند «هیچ، فقط گرانی!». دلیل این گرانی‌ها را هرکدام‌شان با توجه به کاسبی خود، به شیوه‌ای خاص تحلیل می‌کنند.

ماجرای «افتتاح سرسره» در سلماس چه بود؟

تعدادی از کاربران شبکه‌های اجتماعی با انتشار یک تصویر در روزهای گذشته مدعی «افتتاح سرسره» شدند اما واقعیت چیست؟

جهاد از درون ما آغاز می‌شود

حالا بیشتر متولیان قرارگاه جهادی امام رضا می‌دانند که اگر قرار به رفتن دورافتاده‌ترین روستاها هم باشد ، مامای جوان و 21 ساله شاهرودی گروه، پای ثابت این مأموریت خواهد بود. همراهی پرشور و شوقی که داستانی شیرین دارد.

روحانی در پاسخ به سؤال نمایندگان درباره نقض برجام، گفت: «اگر برجام هیچ بود پس چه غصه‌ای امروز داریم؟» این «هیچ» که آقای روحانی به آسانی از کنار آن رد می‌شود، در واقع 5 سال عمر و سرنوشت یک ملت بود که پای وعده‌های رئیس‌جمهور سوخت!

راز‌های ناگشوده نفوذی دفتر نخست‌وزیری/احتمال دست داشتن سیا در ترور شهید رجایی

یک روزنامه نگار گفت: بر حسب اسناد موجود، اولین نفوذ مسعود کشمیری در کمیته انقلاب مستقر در اداره دوم ارتش زیر نظر محمد کاظم پیرو رضوی یکی از اعضای شاخص سازمان مجاهدین انقلاب شاخه گروه فلاح بود.

فضایی که به دشمن پیشکش کرده‌ایم

دردمندانه باید گفت هرچقدر کشور ما در اعمال وظیفه حاکمیتی خود در حفظ حریم حقیقی کشور به خوبی عمل کرده اما در اعمال حاکمیت بر سایر فضاها نظیر فضای اقتصادی و اجتماعی و به خصوص فضای مجازی به نحو نامطلوبی عمل کرده است.

کمک‌های پهلوی به کشورهای عربی+سند

برخلاف تصور بسیاری از مردم در دوران پهلوی نه تنها به کشورهای عربی کمک مالی می‌شده، بلکه برخی جزایر و دختران ایرانی هم در اختیار سران کشورهای عربی قرار می‌گرفته است.

جلسه فوری هیئت دولت با رهبری؛ از شایعه تا واقعیت

درحالی برخی کانال‌های تلگرامی مدعی جلسه فوری هیئت دولت با رهبرانقلاب به دلیل قانع نشدن نمایندگان مجلس از پاسخ‌های رئیس‌جمهور شدند، که اساسا دیدار اخیر هیئت دولت با رهبری بمناسبت هفته دولت بوده است، دیداری که هرساله در این ایام برگزار می‌شود.

آغوش محبت پدربزرگ را درک نکرده. اما عمری است با او زندگی می¬کند و با خاطره-گویی¬های مادر و مادربزرگ، خود را همیشه سر کلاس درس او دیده. اینطور است که یاد گرفته و تلاش کرده به جای آقازاده بودن،‌ دوست، غمخوار و کمک¬حال مردم باشد. ‌نوه شهید رجایی در سی و هفتمین سالگرد شهادت او مهمان فارس بود.

هر وقت و هر کجا هستید این زیارت را بخوانید

به مناسبت عیدالله الاکبر، حجت الاسلام مشکوری از زیارت غدیریه امام هادی(علیه السلام) می‌گوید.

بزم رنگ برای دانش‌آموزان دور از وطن

فکر کن به هیاهوی فضای مجازی که از خروج کارگران افغانستانی می‌گوید یا روایت‌های مختلفی که در صفحه‌های اینستاگرام و گروه‌های تلگرامی حقوق شهروندان افغانستانی مهاجر ایران در زمینه اشتغال، تحصیلات و آموزش عالی و... را بررسی می‌کند معطوف نشوی. در عوض دور از هیاهو مدرسه کودکان غریب و دور از وطن افغانستانی؛ دبستان فرهنگ 2 در جنوب شهر تهران را نونوار کنی. مهر امسال به همت تو گویی بزم رنگ‌ها خواهد بود برای کودکانی از دیار مزار شریف، هرات، کابل، پنجشیر و...

شایعات و دروغ‌پراکنی‌های آمدنیوز و بی بی سی فارسی صدای فوتبالی‌ها را در آورده است.

متخصصان! جامعه شناسان! علمای اجتماع! بدانید که ما این انقلاب را در سینه‌زنی‌های حسین علیه‌السلام به دست آورده‌ایم؛ شما هم امتحان کردید، رفوزه شدید؛ ما امتحان کردیم، پیروز شدیم.

در این آخر هفته عید در عید، می‌توانید جنگل‌گردی را تجربه کنید. به چند نفر عیدی دهید. با چند تکه‌سنگ، دل پدربزرگ و مادربزرگ‌هایتان را به دست بیاوردید یا صنایع دستی و فرش‌های مختلف ایران را یکجا تماشا کنید.

نشست «بررسی نقش مساجد در محور محلات»،‌ بهانه مبارکی بود که گروهی از پرورش‌یافتگان مسجد که امروز هرکدام در حوزه‌های اعتقادی، فرهنگی، پژوهشی و شهری دارای جایگاه و مسئولیتی هستند، گرد هم جمع شده و از دغدغه‌هایشان برای احیا و تحکیم جایگاه این خانه‌های نورانی در اجتماع بگویند.‌

شایعه استفاده جنسی مردان عراقی از زنان ایرانی، اتهام مالی به مهران مدیری و احسان علیخانی و شایعه آزادی مشروط سرکرده عرفان حلقه، تنها چند نمونه‌ از جنجال‌ها و شایعات اخیر روزنامه شرق است که تکذیب شده.

آخرین اخبار دیگر رسانه ها